Avslutning

Dagen blev väl inte riktigt som jag tänkte. Jag har läst och läst och det var ju duktigt =) men jag har inte skrivit något än. Men det kommer. Känner mig faktiskt inte stressad denna gången. Än. Kommer inte att tillåta mig själv att må så dåligt som sist, utan inser att jag emellanåt måste sätta ner foten och stoppa hjulet. Inte lägga ribban så jävla högt heller. Inte se mig själv som en förlorare, en misslyckad idiot, innan jag ens börjat. Nej! Mer positivt tänk! Jag kan, jag vill och jag klarar det! =)
Tror bestämt att mina samtal med nära och kära och mina goa bloggvänner gjort sitt till att höja mig. Tack alla för det!
Nu ska jag gå och stanna världen (min i alla fall) totalt, inta ryggläge och drömma mig bort till fjärran länder. Gör det ni med. Det kommer en dag i morron och man vet aldrig vad den har i sitt sköte. =) Och tur är väl det...
Ha en riktigt härlig natt, sov gott, dröm sött och allt det där...Stora, goa, härliga kramen till er alla! Vi ses i mon!


Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Vilket kanoninlägg! Ja, sänk ribban, njut, stanna upp... så klokt, så klokt!



Och du är helt otrolig som du är, du behöver inte ens börja med det... du kan, du vill och du klarar det helt klart!



Och tanken om att morgondagen är blank och fri att bli vad den blir, det tycker jag är en skön tanke... vågar ge mig lite hopp;.)

2009-02-19 @ 00:14:46
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Y

Rätta takter, Carina!! Sen att du alltid sätter de där jäkla tentorna ska du inte glömma! Du är bäst!

kram

2009-02-19 @ 09:01:07
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Tack goa ni för pepping och era tankar...Värmer! =)

Kramar

2009-02-19 @ 13:25:31
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0