Hmmm och gäsp...

Sitter i soffan med datorn i knät. Har varit vaken sen fem i morse, kastade mig av och an tills klockan sex, funderade på att limma igen ögonen. Men sov mänska! Nä, det gick inte. Lika bra att stiga upp och Carpe Diem!

Har just intagit frukost och åter slagit mig ner med datorn i högsta hugg. Nu ska här googlas förstår ni. Måste komma på något perspektiv till min B-uppsats och tänkte försöka skaffa mig lite information från nätet. Tänk vilken fantastisk källa det är! En källa som man naturligtvis måste ifrågasätta oxå, vara kritisk, eftertänksam och allt det där.

Sen ska jag göra ett litet besök i bygdens bibliotek och hoppas på att rätt människa finns på plats där idag. Får se om där kan finnas någon guldgruva för mitt ändamål. Hoppas!
Vidare blir det plugg, plugg och åter plugg idag. Inget varken shoppande eller fönstershoppande alltså...=(

Solen skiner, fåglarna kvittrar, snön lyser med sin frånvaro...börjar man ana, vågar man ens hoppas på en liten, liten anings känsla av vår?! Någon har sagt att man inte får ha den förhoppningen förrän i mars och syftade nog på slutet. Men det är ju i alla fall den första mars i morron. Kanske våren kommer otroligt och extremt tidigt i år. För att vi människor ska bli glada. För att vi behöver det. Det kommer i alla fall att vara min förhoppning tills vidare.
Hoppas att ni får en najsig dag!

Kommentarer
Postat av: Annette

Åååhhh Lyser snön med sin frånvaro hos er :( Jag vill ju också ha så.. Orättvisorna i livet är många haha

Men får vara glad ändå idag.. Solen skiner ju och så länge man är på insidan ser det jättevackert ut :)

Ska verkligen försöka ut och fota lite idag när solen är framme.. Det blir ju så otroligt vackra kort då.



Ja GUD vad gott att bloggen finns som ventilation!! Man ska bara försöka besitta skrivandes makt också men det får bli som det blir när det kommer ut på pränt ;)



Ja visst är dom små sööööta.. Turbo (Alf) är som sagt hjärtekrossaren i familjen haha Och är nog lite som Alf i serien också haha Den där strosande lilla figuren som inte vill något som helst ont men ändå är GALET nyfiken.



Så skönt att höra att fler rycker åt sig datorn direkt på morronen ;) Börjar tro att det här kommer leda till ett beroende, eller rättare sagt det har blivit ett beroende (vem försöker jag lura om annat?! )Men det är kul, och ännu roligare att hitta människor där ute av ren slump som är så lik sig själv och som ger en ett gott skratt direkt på morron en..



Måste ju bara tipsa dig om några tjejer som varje dag för mig att dö av skratt (om du inte redan hittat deras sidor) 1.http://daisydoodle.blogg.se 2.http://modestymom.blogg.se/ 3.http://grodismamma.blogg.se/



Helt underbara sidor!!

Hoppas det går bra med googlandet och att du hittar det du brhöver ;)



Ha det gott så länge!

Kram från min sida skärmen

2009-02-28 @ 09:16:38
URL: http://arom.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Kramizar till dig oxå och välkommen tillbaka! =)

2009-02-28 @ 17:45:08
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0