"Luktegott"

För att återknyta till gårdagens lilla frågelek om Afrodite, tänkte jag fortsätta med lite mer meningslöst vetande om densamma. Kanske kan återknyta lite till frågan om "vad jag är intresserad av", kanske inte. Det är i alla fall något som ligger mig väldigt varmt om hjärtat - Väldoft! =)
Jag har precis fått nys om nordicfeel.se - en sida som är full av väldoftande små flaskor för både honom och henne. De påstår själv att det är både "bättre och lättare än taxfree". De har långt ifrån allt, men de håller faktiskt ganska skapliga priser. Håller just nu på att navigera runt bland alla godsakerna. Är så sugen på att beställa, men hela skåpet är fullt av dylika dyra droppar så, kanske svårt att motivera inköp utav ännu en flaska. Eller inte. Ponera att det blir jordbävning igen (hope not!), alla flaskorna spricker, eller att badrumsskåpet exploderar (hmm, inte särskilt sannolikt kanske, men ändå), då måste jag ju ha en ny liten flaska på ingående, eller hur? Inte sant Nille? Det måste jag ju...=)
Nedan följer några "måsten" på Afrodite's väldoftshylla:

Favoriten, alla kategorier! Dolce Gabbanas "Light Blue": Den bästaste av de bästaste, alltid!

Diors "Addict 2": En riktig goding! Somrig och lätt.

Estee Lauders "White Linen":A La Nostalgica! Finns alltid i hyllan.

Calvin Klens "Euphoria": En ny favorit!

Lancômes "Hypnose": En goding! Ganska tung, men fantastisk.

Elizabeth Ardens "5th Avenue": Gammal goding som aldrig blir fel!

Versaces "Bright Crystal: Inte haft själv än - men helt underbar!

Om - jag säger om, det blir ett inköp idag blir det nog denna. Euphoria Blossom(CK). Kanske.

Det här var verkligen bara ett urval, men ni kanske får ett hum om vad jag gillar?
Lyxdroppar...Ahhh! Över till nordicfeel igen!

Pssst...Det blev en 5th Avenue istället för Euphoria Blossom. Bara 199:- juh...=)


Kommentarer
Postat av: marielle

hej hej =)) frågade crille om ni skulle ha kalas på lördag, men tänkte höra med dig med??? hahah kram

2009-02-05 @ 10:52:43
URL: http://lyckligtforvirrad.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Hej på dig!

Nej, det blir inte kalas på lördag. Vi brukar fira själva den dagen de fyller år. Inbjudan till kalas kommer förhoppningsvis snart...=) Ibland slår vi ju ihop så att vi firar mer än en åt gången. Vet inte hur det blir iår dock. Lovar att återkomma till detta så fort jag vet hur vi ska göra...=) // Kram

2009-02-05 @ 11:14:39
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: Y

Nämen oj! Nu får vi se en annan sida av Carina. Alla har vi våra små addictions.. Light blue har jag också och är inne på tredje flaskan. Fast ibland tröttnar jag och lägger undan den ett tag och sen får den komma tillbaka. :)

2009-02-05 @ 12:35:13
URL: http://yaldas.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0