Relaxing-time =)

Ikväll blir inte många knyck gjorda minsann...(inte på hela dan heller för den delen).
Känns som om jag blivit överkörd av en truck.
Kanske (faktiskt och mycket ovanligt) håller på att bli sjuk?
Inte konstigt, eftersom halva familjen är dålig...Får väl se vad som händer...Känner mig "skum" iaf...
Dagen har spenderats med läsning, varvat med lite social verksamhelt - pappsen kom hit och fikade - alltid mysigt!
Fille kom inom efter jobbet innan han skulle åka hem till Malmö (känns fortfarande konstigt att säga det, men håller på att vänja mig =))
Har just betat av tisdagens avsnitt av Halv åtta hos mig - måste absolut skriva ut det där Nasi Goreng-receptet!
Verkade ju hur gott som helst! Spännande smaker tillsammans!
Inhandling utav kyckling inför helgen alltså...=)
Resten av kvällen kommer även den att gå i lugnets tecken...
Zappa på TV:n, har ingen aning om vad den fortsatt har att erbjuda, men slötitta kan man ju alltid...
Ska nog ta en liten runda ut i cybervärlden oxå, kolla lite bloggar, kolla facebook, ja lite av varje...
Försöka komma isäng lite tidigare ska bli ett mission ikväll - and not impossible, I hope =)
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: marielle

vill bara säga tack för allt stöd =))ni är underbara o tackar för att jag får vara en del av er familj =)) o ta hand om dig så ses vi säkert snart =) crille för väl avbryta sitt nördande någon dag =) massor av kramar

2009-02-03 @ 21:23:12
URL: http://lyckligtforvirrad.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Massa kramar tebax till dig, Marielle!

Vi är glada att du ÄR en del av vår familj! =)

Hoppas verkligen att vi kan ses snart!

Ps. Ser du att jag citerat dig? =) "skum" var ett så bra uttryck för hur jag själv känner mig idag...lånade det...=) fniss Ds. // Kram

2009-02-03 @ 22:22:01
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: Björn

www.myspace.com/wikstrombjorn



kram

2009-02-03 @ 22:57:39
URL: http://singelpappa.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Tack! // Kram

2009-02-03 @ 23:14:51
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0