Studar



Jag har nu lämnat kudden och sitter faktiskt, tro't om ni vill, och studerar. Ovanligt, eller hur?! Hade faktiskt både planerat och tänkt unna mig en dag off, men jag kunde helt enkelt inte låta bli, hur sjukt låter inte det?! Eftersom jag missade ett föreläsningstillfälle i förra veckan som mer eller mindre var obligatoriskt, får jag nu göra en skriftlig komplettering på densamma. Tyckte detta lät jobbigt först men när jag började kolla på uppgiften visade den sig vara väldigt intressant. Plötsligt var jag bara igång och fnulade kring den. Lika bra att börja [paw rihk-titt] och go with the flow, så länge ork och motivation finnes. =)

I eftermiddag missar jag ytterligare en föreläsning och detta för att jag ska med en av sönerna till hudkliniken på Simrishmans sjukhus. Detta blir dagens utmaning! Att hitta dit! Med mitt lokalsinne och min fantastiska orienteringsförmåga (eh not!). Här gäller det att planera och köra i god tid så att utrymme finnes för att vända i Kristianstad. Då man inser att det är dit man är på väg. Detta skulle nämligen inte förvåna mig ett smack (och säkert inte en del andra heller...). Nä, måste studa vidare...ha en fortsatt fin torsdag!

Kommentarer
Postat av: Lallis

Haha; det låter som jag när jag ska någonstans;)Ha en fin dag.

kram Lallis



2009-02-26 @ 13:52:02
URL: http://knasigamamman.blogspot.com
Postat av: Lena

Go kväll,

precis hemkommen från jobbet och vad gör jag. Jo kastar mig in till din blogg för att kolla läget. Väntar nu med spänning på vem den andre är.=)

Nu måste du snart lämna svaret på gåtan. hehe Annars blir det en natt till i ditt sällskap. I och för sig inget dåligt sällskap men vi kunde ju ha det betydligt trevligare än att diskutera den andre. ASG

Kramis Lena

2009-02-26 @ 20:17:28
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Afrodite

Haha...ja, du är rolig du! =)

Får väl se om jag avslöjar...kanske, kanske inte...Moahaha...=)

Kanske hemsöker dig en natt till istället...

2009-02-26 @ 21:43:48
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Skönt att höra att jag inte är ensam i min förvirring! =) // Kram

2009-02-26 @ 21:45:03
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0