Svaret på gåtan...

...kommer här (så att vissa kan sova lugnt inatt...hehe).
Det blev inte så stor repons på min lilla gåta, tyvärr...ja, förutom vissa undantag då...=)
Min käre make, min syrra och min brorsa visste i samma sekund som de läste inlägget
vem jag syftade på. Men de känner ju mig och känner även till my fling.
Anledningen till att jag startade det hela var ju, som jag sa, att jag tycker att ni ska få veta något mer om mig än bara mina tankar. Min blogg ska ju vara lite av varje och vara en del av mig, vara färgad av mig.
Den blir inte det utan den här mannen...



I SVT, den 3 oktober 1980 visades inslag från Bälinge Byfest,
där Magnus Uggla framförde låtarna "Centrumhets", "Trendit, trendit"
och "Panik".
I samma sekund som jag såg honom blev jag kär.
"Love at first sight"!
Min tonårsförälskelse har naturligtvis lagt sig,
jag har fått distans till den.
Dock har denne man, "den andre", för alltid en särskild och
alldeles speciell plats i mitt hjärta.
Denna konkurrens har naturligtvis min man lärt sig att leva med ;)
Ugglas album "Den ljusnande framtiden är vår" kan vara en av de bästaste som nånsin producerats...
Tyvärr kunde jag inte hitta någon låt från den, men väl en annan vacker...
En av mina älsklingar får avsluta denna natt...



Sov nu så gott alla mina nyfikna läsare! =)

Kommentarer
Postat av: Lena

God morgon,

Haha var det han? Han var min första tanke men sedan kom alla orena tankar. hehe.

Ha en superskön fredag idag!

Kramis Lena

2009-02-27 @ 07:20:49
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Afrodite

Godmorgon på dig själv!

Ja, HAN var det! Kanske inte så spännande, men som sagt, han har betytt mycket för mig, även om "flingen" lagt sig med åren...=)

Hmmm, de där orena tankarna blir man ju lite nyfiken på, men som du själv säger, kanske de inte passar sig i forumet...;)

Ha en fin fredag du med!

Kramizar från mig till dig!

2009-02-27 @ 10:37:26
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0