Sweet music =)

Jag är väldigt in to music just nu och vill så gärna dela med mig till er av mina otroligt blandade känslor för den. Är som sagt något av en allätare och lyssnar på allt ifrån Marilyn Manson till EMD...Haha, vet inte varför jag valde just dem...Det enda som jag inte gillar är i princip dansband, jazz och blues...men det finns naturligtvis undantag även inom de här genrerna. Jag menar att dansa på en bal till Glenn Miller är ju mäktigt, men verkligen inget jag skulle sätta på hemma och lyssna på, if you see what I mean?
Här kommer en till goding, som ni kan underhålla er med under tiden som jag pluggar...=) Daughtry's "Feels like tonight"
(tyvärr fanns bara denna version tillgänglig, med texten i rutan...) Lyssna och njut!


Kommentarer
Postat av: Katinka

Hmm, jag gillar oäven jazz och blues, men är också en allätare när det kommer till musik.



Trevlig blogg du har!

2009-02-28 @ 11:34:57
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Lena

Go eftermiddag,

Ja du, du sliter med att få till uppsatsen, jag sliter med att få till ett system. Puh vi arbetande kvinnor.=).

Ha det så trevligt med näsan i böckerna. Själv snurrar jag omkring i datorns värld.



Kramis Lena

2009-02-28 @ 14:59:28
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Veiken

Hej! Jag kommer in lite från ingenstans och sätter ett avtryck! Musik i alla former gillar jag, men inte allt inmom alla genrer! Ha en fin lördag!

Postat av: Afrodite

Tack, Katinka och välkommen åter!



Veiken, kul att du lämnade en kommentar, välkommen tillbaka!



Jadu, vi stackars slitande och arbetande kvinnor med så många måsten! Man måste jobba (även hemifrån tydligen), man måste plugga...men man "måste" även blogga! =) Körigt värre!

Ha en fin lördagskväll!

Kramizar

2009-02-28 @ 17:44:03
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0