Tisdag kväll

Har haft en helt underbar kväll tillsammans med en "gammal" arbetskamrat. En av de härligaste tjejer som finns! Vi har bättrat på kilona lite ikväll, med lite ostbricka och vin. Aldrig fel! Tack för en härlig kväll Lise! =) Måste göra detta oftare!!!

Nu väntar en liten bloggrunda. Jo, det är ett måste, även om timmen är sen. Måste läsa lite hos mina favoriter...Ingen nämnd, ingen glömd...=) Gillar er alla! Sen väntar en skön säng på mig. Ska sova lääänge i morron! =)

Lyssnar just nu på "Curly Sue" - kan man nånsin tröttna på den låten? Jag menar, ett av de bästa banden som skapat en av de bästaste låtar...Kan bara bli najs juh...=)
För en stund sen spelade Magnus Uggla "Skandal Bjotis" för mig...Oxå en riktig höjdare, om ni frågar mig!
Usch nä...nu kommer Sarah Mc Lachlan...ännu en höjdare...med Tiesto remix...Kommer ju aldrig att komma i säng juh...! =) Får passa på nu att stoppa CD:n, annars lär jag sitta här hela natten! =)

Nattiz-Nattiz på er alla ute i cyberworld! =)

Kommentarer
Postat av: Paula

Lät trevligt med vän o ostbricka......

Ja, Svante smilar upp sig så fort kameran åker fram...behöver inte ens försöka vara rolig. Mina vänner har jätte kul åt det .... den lille linslusen...

ha en trevlig kväll...'

kram

2009-02-18 @ 22:10:54
URL: http://gullfubbick.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Haha, härligt med såna ungar! Mina har oxå varit riktiga linslusar (särskilt den äldste), men det har försvunnit lite med åren...Numera uppskattas det inte alls när kameran åker fram...=)

Kram på dig!

2009-02-18 @ 22:53:07
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0