Trög eller trögt?

Jag vet inte om det är jag som är trög eller om det bara går jävligt trögt idag, av någon anledning...
Satsar dock på det sista själv. Ödmjukt, eller hur? ;)
De senaste två timmarna har det inte blivit mycket vettigt gjort. Och då menar jag i tentasyfte.
Syrran och hennes minsting kom och hälsade på en stund och det är ju alltid vettigt!
Sen blev det till att åka ner till Coop för att införskaffa helgens ranson utav förnödenheter.
Alltid lika roligt. Pengar som flyger sin kos, bara sådär...=(
Nu ska jag i alla fall avsluta datoraktiviteten för idag.
Eller ja...kan ju inte lova att det inte dyker upp ett till inlägg innan John Blund kommer...=)

"Vad blir det för mat"? Är ett himla bra program.
Per Morberg är störtskön (om än lite svinaktig i sin behandling utav mat).
Dessutom har han alltid såna fina recept och middagstips!
Me like, as you know =)
Nu är det i och för sig inget PerMorberginspirerat som vankas på restaurang Rödhaken ikväll,
utan "Dagens" består i hemlagad Pizza Del La Casa á La Afrodite...=)
Med hemlagad tomatsås, skinka, bacon, paprika, kebabkött, bearnaisesås, vitlökssås...
Ja, kanske inte allt på samma pizza, men ändå.
Herregud vad det lät sunt förresten ;)
Men det är fredag! Måste unna sig något gott, någon gång!
Sen kan jag berätta att det minsann inte blir godis i ordets rätta bemärkelse här hemma idag,
utan "fruktbricka" eller vad jag ska kalla det.
Coop hade nämligen satsat på lite exotiska frukter denna vecka, till exotiska priser...;)
Har därför inhandlat pitaya och ugly tillsammans med färsk ananas och sharonfrukter...
Har ni ätit pitaya och ugly?
Det hade inte jag förrän igår, när mamma bjöd på det...
Skitgott! Rekommenderas!
Nä, men vilket tjat och babbel!
Orkade ni ens läsa allt? Haha...
Lite kärlek ska nu tillägnas pizzan!
Hoppas ni får en härlig fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Åh, älskar nya spännande frukter -blir att införskaffa de där heta tipsen!:.)



Och tack så hemskt mycket för dina fina ord, det känns som att du liksom greppar läget mer än andra som gärna flyger iväg i lyckliga rosa, graviditetsdrömmar. Så tack för att du kan uppfatta nyanserna:.) Betyder så mycket!

2009-02-20 @ 17:22:16
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Lena

Go kväll härliga kvinna,

Tentan är klar förmodar jag? =) Det var värst vad ni var nyttiga då, käka frukt när man kan äta goooodiis i stora lass. Sitter nu själv och lassar in stora lass med en nyttig öl till. hehe

kramis Lena

2009-02-20 @ 22:58:24
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Lena

Halloj igen, tänkte att för att gnugga geniknölarna lite mer så har du fått en utmaning av mig. Kolla min sida. Ta med dig vinet och frukten och svara.

Kramis Lena

2009-02-20 @ 23:41:48
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Afrodite

Kära Melissa! Din situation är ingen rosaskimrande graviditetsdröm och det är inte konstigt att du inte är gravid i huvudet. Helt enkelt.

Att uppfatta dina nyanser är en förutsättning för att överhuvudtaget begripa vad du går igenom. Eller åtminstone försöka.

Kramar till dig!

2009-02-21 @ 16:07:09
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0