Utvärdering Dag 1

Jag är så stolt över mig själv och min första dag (men det brukar ju va ganska lätt i början)!
Jag är är så tacksam över er alla goa människor som tipsat och peppat!
Jag är så taggad att fortsätta!
Yes!
Kvällen har jag avnjutit hos min älskade syrra. Vi har snackat och druckit mängder med kaffe. Kanske inte så bra, men vi har i alla fall inte ätit nåt till. Just nu håller jag på att försöka återställa vätskebalansen i kroppen. En bringare vatten ska väl kunna avhjälpa detta tänker jag. Kände mig även lite hungrig och har därför avnjutit en kiwifrukt och en sharonfrukt. Födointaget idag har ju inte varit lika stort som vanligt, så lite frukt innan läggdags kändes motiverat.
Låt mig se, vad har jag då fått i mig idag?
Min lilla räkmacka i förmiddags
Två deciliter vaniljyoghurt (0,5%) +
En deciliter Paulúns müssli (vanilj blåbär)
Ungefär två deciliter rotfrukter
150 gram lax
0,5 deciliter stuvad spenat
Två fruker
Cirka två liter H2O

Tror att detta är lite för lite av allt egentligen...
Men jag gillar att gå ut hårt i början. Vill märka resultat omedelbart för att bli peppad att fortsätta.
Nu ska jag fortsätta med mitt vatten en stund till.
Kanske inte så smart med tanke på tidpunkten, men, men...
Sen blir det att hit the sack för att orka med morrondagen.
Då är det MAH som gäller på em, men det blir en annan historia...
Tack och hej, leverpastej!



Kommentarer
Postat av: marielle

vad duktig du är =)) håller på med detsamma...fast jag satsar på beach 10 istället =)) håller alla tummar för dig o hejar på =)) o tack för alla varma ord =)) kramar

2009-02-10 @ 07:31:40
URL: http://lyckligtforvirrad.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Tack själv du! Du peppar mig - jag peppar dig...Teamwork! =)

Kramizar

2009-02-10 @ 07:54:58
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det var verkligen kul att du var här..det var lääängesen sist. Du ska va stolt över din dag, du klarar detta..vi kan peppa varandra..jag behöver oxå minska några centimetrar..om jag bara kan låta bli muffinsarna..Kramis

2009-02-10 @ 22:39:32
Postat av: Afrodite

Åhhh sis! Kul att du tittade in! Ja, de va verkligen mysigt igår, måste bara göras oftare...=)

Vi peppar varandra...Helt klart! Hmm, du o dina muffinsar...Haha // Kram och sov gott!

2009-02-10 @ 23:18:41
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0