Egentligen Radiohead

Det här är en kille som jag egentligen inte gillar...Jaha, tänker ni...Varför lägger hon då upp honom på sin blogg?!
Jo, för att det är såhär...I förra avsnittet av På spåret gjorde han en coverversion av Radioheads fantastiska låt Creep, som jag tyckte var en väldigt fin tolkning av låten (bortsett från vissa missar...ingen skönhet direkt heller ju...hihi).
Tyckte han förtjänade en liten plats i min lilla hörna dock...Låten är ju jättebra! LYSSNA!



Lyssna ABSOLUT på originalet om ni inte redan hört det!
Psst...Sonen har faktiskt gjort en riktigt fin tolkning av låten oxå, men den är inte tillgänglig...än...=)
See ya!

Kommentarer
Postat av: Emma

Har Filip gjort Creep? :O Det måste jag få höra sen.

Han gjorde min favoritlåt med Dylan, One more cup of coffee, förra veckan. Jättefint :)

Hoppas pluggandet går bra!

Kram

2009-01-27 @ 14:47:26
Postat av: Afrodite

Hej du!

Ja, han har gjort Creep! Ligger på datorn här hemma...=) Låter mycket bra! Och jag vill naturligtvis höra Dylancovern, den har inte jag hört! =)

Pluggandet går sådär =/ (kan nästan ses på min frekventa uppdatering av bloggen...haha)

Men kvällen är lååång!

Hörs sen! // Kram

2009-01-27 @ 15:05:03
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Japp underbart gott :-)

och så himmla enkelt, jag kommer att göra det absolut fler gånger.Älskar när recepten är enkla och går snabbt hehe



Kram Lisbeth

2009-01-27 @ 15:08:26
URL: http://vipelyckan.blogg.se/
Postat av: Emma

Vi får byta låtar med varandra, du får en av mig så får jag en av dig ;) Nä.. men den ligger på hans laptop så du får väl lyssna på den nästa gång du kommer!

Tyvärr blir det ju ofta så, att man gör verkligen allt annat än att just plugga.. Därför man inte ska vara inne på internet och msn, då fastnar man bara!

Kram

2009-01-27 @ 15:08:27
Postat av: Afrodite

L: Absolut! Håller med! =) // Kram



E: Ja, idag är en sån dag! Men ja ska stänga ner nu, det funkar inte precis som du säger...Så rätt! =) //Kram på dig!

2009-01-27 @ 15:15:22
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0