Ny design =)

Goderafton på er allihopa!
Jaha, då va man med ny bloggdesign...Hehe
Vad tycks?
Själv är jag jättenöjd!
Lila - Me like!
Papyrus (typsnitt) - I also like!
Mannen har kämpat hela dagen för att tillgodose mina önskemål...=)
Tålamodsprövande har det nog varit emellanåt...=)
Tack mannen!
Har bara blivit nåt konstigt med bilden (till höger, alltså profilbilden)...Den går inte att ändra! Trist ju!
Nån som har någon idé om vad som kan ha blivit fel?
Jättekul om ni lägger till en liten kommentar, någon reaktion på min nya design eller bara vill säga "hej" =)
Ha en skön söndagskväll!
Nu ska jag titta på film - vet ej vilken (mannen har några på lager)
Återkommer o berättar hur den va i morron! =)
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Paula

Hej

Jag tycker din nya design e jättefin. Själv har jag inte en aning om hur man ändrar saker... Tänkte pilla med det nån gång i framtiden med en datorvän i luren.

Ha en mysig filmkväll

2009-01-25 @ 20:27:08
URL: http://gullfubbick.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Hej!

Kul att du gillade designen! Kan säga att jag ALDRIG klarat det själv...Mannens förtjänst endast!

Lycka till med din design (ja tycker din sida är fin dock)!

Ha en härlig söndagskväll själv! // Kram

2009-01-25 @ 20:48:55
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0