Wow...

...what a flow I'm in! =)
Detta vill jag fira tillsammans med er...=)
Ni ska få lyssna på ytterligare a favorite of mine - Robbie Williams!
Inte i vilken version som helst heller...Från konserten Live in Berlin!
Det är inte bara det att låten är fantastiskt bra och att han är otroligt snygg,
 utan även den underbara stämning som råder i denna arena medan han (och publiken)
framför låten Angels.
Vilken lycka, vilken kärlek, vilket uttryck...!
Ja, den rör mig till tårar varje gång jag ser den faktiskt, tårar av glädje och lycka!
Håll till godo, gott folk!



Kramar från mig till er!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

hej tillbax, och tack för att du hittade till mig..

Bloggen (layouten) min har jag gjort alldeles själv förutom över bílden på mig själv..jag brukar ändra bakgrund en gång i veckan typ för jag blir aldrig nöjd...men denna gång känns den fin :-)

Jag fullkomligt älskar Robbie Williams ja med, och absolut 'Angels' Det är min o älsklingens favvis. Han sjöng den första gången vi träffades på karaoki..och jag föll direkt :-)

Hoppas du tittar tillbaka till mig..

kram

2009-01-30 @ 11:17:19
URL: http://jeanettelovespaul.blogspot.com
Postat av: Afrodite

Hej!

Din layout är som sagt mycket fin, finns ingen anledning att ändra den nu...=)

Klart jag tittat in till dig igen, denna gången för att läsa...haha...och inte bara sitta och beundra din fina blogg...

Välommen åter i "min lilla hörna"!

Ha en trevlig helg! // Kram

2009-01-30 @ 11:41:04
URL: http://afrodite.blogg.se/

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0