Good mårrning!

Jo, jag morrar lite idag!
Har nämligen znoozat bort 1½ timme!
Men ok, lite trött var jag efter G-borgsvistelsen.
Var ju inte i säng förrän halv fyra och steg sen upp klockan sju igår.
Sätter sina spår ju...

Ok, idag då?
Jo, jag fortsätter mittpluggande och skrivande på C-uppsatsen.
Handledaren tyckte att det jag skrivit var riktigt bra! =)
Jag skulle köra på.
Och seminariet blev framskjutet pga. att hon skulle resa bort.
Inte mig emot.
På så sätt får jag ju lite mer tid på mig att bli klar.

Förtydligande:

Länken jag la ut igår, går till mitt examensarbete i huvudämnet Svenska i ett mångkulturellt samhälle.
Mitt huvudämne är alltså examinerat och klart.

Den C-uppsats jag nu skriver är i sidoämnet Historia med kulturanalys.

Den skulle varit färdig i januari, men eftersom jag var lite "down" just då fick jag inte ihop den.
Det är denna jag nu kämpat med hela sommaren.
Examen skulle jag alltså egentligen ta i juni i år, men pga. resten på C-uppsatsen senareläggs examen tills den är färdig (lutar åt i början av september).
Är ni med? =)
Jag förstår att det ibland kan bli lite förvirrat kring mitt pluggande, alla tentor och min examen, därför ville jag skriva ett litet förtydligande...=)

Marie undrade om hon fick säga "Grattis nu"...
...och det får du ju, Marie...
...till att X-arbetet är godkänt och inlagt i MUEP. =)

Men C-uppsatsen, den sliter jag vidare med.
Det "grattiset" spar vi till ett senare tillfälle...=)

Dags att sätta igång!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Nu är även jag med! Kände liksom inte igen tågordningen ;-)



kram och kämpa på så är det snart avklarat!

2010-08-12 @ 11:52:35
URL: http://http:77znogge.wordpress.com/
Postat av: carina

Ha en bra Torsdag :) Kram

2010-08-12 @ 11:54:09
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com
Postat av: anne

Men två exjobb alltså? Ett i varje ämne eller? Är det så för alla? Lärarstudenter alltså?

2010-08-12 @ 12:05:22
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Camilla

Du är så förbannat duktig!

Kämpa på! Ett och två ;)

Kram på dig!

2010-08-12 @ 13:29:22
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Miss Juni

Ahh! Det där hade jag nog fått lite om bakfoten, trodde vi kunde lägga hela den här uppsatsgrejen åt historien nu...men vi tragglar vidare ett tag till då!! ;o)

Gissar att du just nu (och hela sommaren) önskat att du fått iväg den i januari...men jag vet oxå att livet är upp och ner, och att det sällan blir vad man tänkt sig. Huvudsaken är ju att den blir klar. Och godkänd. Och det kommer den ju att bli, det fattar vem som helst! :) KRAM PÅ DEJ! (Och grattis till delmålet!)

2010-08-12 @ 13:51:23

Tack för din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0